dinsdag 20 oktober 2009

Gratis 7-daagse minicursus 'The Secret'

De secret gelezen? Misshien ook wel de dieper secret.
Zo ik ook. Ik kon me goed vinden in deze theorie en weet eigenlijk
mijn hele leven al ergens diep van binnen, dat er meer is dan wij zien en ons kunnen voorstellen.
Alleen is nu de vraag:
HOE PAS JE HET TOE?

Deze website geeft 7 dagen lang tips over hoe de Wet van Aantrekking toepast kan worden om het ideale leven te krijgen waar je van droomt. Via deze website meld je je aan en ontvang je 7 dagen lang tips.
Ik heb het gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal nog wel oppervlakkig blijft. Het helpt wel om in de stemming te komen maarrrrr om het langdurig toe te passen en te begrijpen waarom het af en toe tegenzit... Daar heb ik wel meer voor nodig.
Wat is precies THE secret waar het om draait en hoe zorg ik ervoor dagelijks bezig te zijn mijn (drukke, soms stressvolle) leven te laten schitteren.
Ben verder gaan kijken en kwam op een website die verder gaat dan de secret......
Hier kun je meer informatie vinden over wat nou precies the secret is.
Het is belangrijk om te weten dat je gedachten de uitkomst van je leven bepalen....
i Say no more...
C for yourself

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht achter - Leave a comment